مجموعة الدرافيل البحرية
مجموعة الدرافيل البحرية ..... مركز شباب باب الشعرية
شعارنا ( الكشافة تبدأ بلعبة وتنتهي بمواطن صالح ).....
أهميتنا ( توجيه أولادنا للطريق الصح وتعلم مهارات جديدة
تفيده في حياته , وجعله رجلا يعتمد علي نفسه ويطع والديه)
أنشطتنا ( أدخل المنتدي وأتعرف علينا أكتر)))))))))))))
المواضيع الأخيرة
» السؤال الثانى فى المسابقة
الأحد أغسطس 15, 2010 1:23 am من طرف MOHAMED HOSSAM

» أسمى محمد حسام
السبت أغسطس 14, 2010 2:34 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

» مجموعة خلفيات رمضانية جميلة جدااااا
السبت أغسطس 14, 2010 2:14 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

» جروب المجموعة علي الفيس بوووووووووك
السبت أغسطس 14, 2010 2:05 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

» مافيش حاجة حصرى كله على المنتدى المصرى (البرنامج الخطير جدااااااااا)
الجمعة أغسطس 13, 2010 2:39 am من طرف MOHAMED HOSSAM

» ابتهلات الشيخ النقشبندى
الأربعاء أغسطس 11, 2010 3:22 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

» اسعد الله مساءكم
الأربعاء أغسطس 11, 2010 2:58 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

» السؤال الاول من المسابقة الرمضانية
الأربعاء أغسطس 11, 2010 2:53 pm من طرف mostafa yehia

» الحلقة الاولة من مسلسل الكبير اوى (أحمد مكى)
الأربعاء أغسطس 11, 2010 2:51 pm من طرف MOHAMED HOSSAM

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 51 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mohamedsalah فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 1703 مساهمة في هذا المنتدى في 823 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر

لا أحد

[ مُعاينة اللائحة بأكملها ]


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 15 بتاريخ الثلاثاء يونيو 25, 2013 10:31 am
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

تصويت

ما رأيك في أنشطة الفريق هذا العام وتوقيتها ؟؟؟

8% 8% [ 1 ]
31% 31% [ 4 ]
54% 54% [ 7 ]
8% 8% [ 1 ]

مجموع عدد الأصوات : 13


نشرة النورس (الحلقة التانية )

اذهب الى الأسفل

نشرة النورس (الحلقة التانية )

مُساهمة  نورس المجموعة في السبت سبتمبر 05, 2009 11:45 pm

السلام عليكم أيها المشاهدون تحية لكم ولأولادكم وإخواتكم أقدم لكم نشرة النورس لهذا اليوم نبدأها كالعادة بالعناوين غير المفصلة ....................................................................................................

حجز جناحات سوبر لوكس للمتضررين من هبوط ارض باب الشعرية في فنادق مصر الجديدة وعلي رأي المثل
(من الشعرية لمصر الجديدة يا رز لا تحزن ) وكمان (إن كان حبيبك عسل ماتوقعهوش كله )ومعنا سكنتريا شعرية من غير تقلية
من موقع الحدث ..........أخ سكنتريا ايه الأخبار عندك وما هي أخر التفجرات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أهلا بك يا معلم حابس أنفاسك الاخبار مش كويسة ولا الأهرام لكن المواصلات شغالة كويس جدا والأمن هنا مسيطر علي كل حاجة ومفيش مشكلة غير في حاجة واحدة إني فيه مواطن عايز الأمن يقفل الشارع اللي فيه الهبوط ومحدش يعدي منه ويغير طريق المواصلات ويعمل هرجلة في كل حتة والشوارع تبقي بزرميت ......................
من أمام مقلة بركاااااااااااااااااااااااات بباب الشعرية .........بره التصوير (هبقي أجبلك 1/2 كيلو لب أبيض )

أه.............. شكررررررا الأخ سكنتريا ............
ومن هبوط أرض باب الشعرية إلي إرتفاع الروح المعنوية للمصريين بعد تحقيق الحلم والمستحيل والفوز علي منتخب رووووووووووووووووووانداااااااا القوي جدا بأعجوبة 1/0 ولب بركات .... قاصدي محمد بركات حول المباراة من سيطرة
وهجمات خطيرة لرواندا كادت تسفر عن عشرة أجوال مع الرأفة إلي فوز لمنتخب مصر المتواضع ومعنا مراسلنا من أبيدجان
عاصمة كوت ديفوار عاصمة رواندا بجنوب أفريقيا ...... سكوتا عبيدي فليه ............
فليه إيه أخر أخبار السمك .....أه ....... قاصدي الفرحة العارمة للمنتخب والجماهير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شو شو شو منتخب مصر أهووووه ........ وأرقص يا حصررررري هذا ماتردده الجماهير هنا في إستاد كرتوزوووووا
ومعايا أحمد المحمدي : كابتن تحب تقول إيه لتلفزيون الكويت
والله أنا بشكر كل الجماهير الي جت ورانا وساندونا وإحنا طلعنا أد المسئولية رغم أني أنا كنت صايم وقاعد علي الدكة مش قادر من الحر الموجود وأحب أرد علي كل المشككين في قدراتي وأقولهم .......................................
معلش الخط أتقطع من رواندا .......... ومراسلنا قاله إني أحنا من الكويت مش مصر لإني مانعين منتخب مصر من الحوار لإي وسيلة إعلام مصرية ..أو عربية ,,, فقلنا من الكويت تبعا لإنها دولة غربية


نأتي لسؤال الحلقة
ليه الخط أتقطع ......؟؟؟
1- عطل فني .
2- عطل رياضي
3- عطل سياسي
4- كل ماسبق

اللي يعرف الحل يتصل علي 0900000090
وهيكسبجناح بفندق مصر الجديدة


[size=24]إلي هنا إنتهت النشرة إلي أن نلقاكم ثالثة
كلوا قمر الدين وهلال رمضان وشمس الشموسة
نورس المجموعة[/size]

avatar
نورس المجموعة
نجمة الدولفين 4
نجمة الدولفين 4

عدد المساهمات : 196
دوري الدولفين الأول : 3711
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
العمر : 27
الموقع : أنا الزعيم واللي قدي يطلعلي واللي يخاف يروح
العمل/الترفيه : رئيس شركة فتاقيت السكر

بطاقة الشخصية
المجددون: جدد حياتك .... تسعد بأخرتك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

وين الردود؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمة  نورس المجموعة في الجمعة سبتمبر 11, 2009 2:29 am

إيه مفيش رودود خالص علي النشرة
............................... بأدن في مالطة ولا إيه .........
avatar
نورس المجموعة
نجمة الدولفين 4
نجمة الدولفين 4

عدد المساهمات : 196
دوري الدولفين الأول : 3711
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
العمر : 27
الموقع : أنا الزعيم واللي قدي يطلعلي واللي يخاف يروح
العمل/الترفيه : رئيس شركة فتاقيت السكر

بطاقة الشخصية
المجددون: جدد حياتك .... تسعد بأخرتك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

مُساهمة  mostafa yehia في الإثنين أبريل 05, 2010 11:39 pm

بسم الله الرحمن الرحيم الاجابه رقم 6 كل ما سوف يلى lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

mostafa yehia
كشاف سوبر
كشاف سوبر

عدد المساهمات : 175
دوري الدولفين الأول : 3393
تاريخ التسجيل : 03/02/2010
العمر : 22
الموقع : عضو بالدرافيل البحريه
العمل/الترفيه : يا رب انتقال

بطاقة الشخصية
المجددون:

http://a7la-dolphin.ibda3.org/profile.forum

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى